thyregod_faellesantenne_nyheder

OBS!!!  Efter igangsætning af 5 G-mobil kan der p.g.a. dårlig husinstallation (ikke dobbelskærmede kabler eller dårlige forbindelser (stik) forekomme indstråling, som kan give internetproblemer.

Ved evt. fejl ring venligst til Stofa på 88 30 30 30 så fejl kan blive registreret og fejlsøgning igangsat samt driftinfo udsendt.

Stofa læser ikke lokale Facebook-sider !!

Vigtigt for din husinstallation

10. oktober 2019

Vigtigt for din husinstallation:  Med  digitale TV-modtagelse kræves der en HF-tæt husinstallation, og det vil sige. 1: Alle antennekabler skal være af god dobbeltskærmet kvalitet. (Mange færdigkøbte ant. Kabler , som bruges fra antennedåse til TV opfylder ikke kravene i dag for modtagelse af digital tv.)  Kabler og stik skal være Stofa eller Yousee aprooved 2:…

Læs mere

Hvis du oplever forstyrrelser (pixelering) på dit antennesignal kan fejlen ligge på anlæget eller i din egen husinstallation.

10. oktober 2019

Hvis du oplever forstyrrelser (pixelering) på dit antennesignal kan fejlen ligge på anlæget eller i din egen husinstallation. Hvis du er i tvivl, kan du kontakte Stofa på 88 30 30 30 Se vedrørende forstyrrelser:  http://www.stofa.dk/signal Mange husinstallationer opfylder i dag ikke de tekniske krav, der stilles til modtagning af digital TV.

Læs mere

Hvis du benytter en ChromeCast i dit TV, kan dette give forstyrrelser på flere programmer. Hvis dette er tilfældet, skal du fjerne denne, når du ser tv.

10. oktober 2019
Læs mere